torsdag 28 januari 2010

Plugg

Nu sitter jag hemma i soffan och har precis tittat på en föreläsning med titeln: Företaget som aktör på marknaden. Det är ju fantastiskt hur tekniken utvecklas. Att jag kan plugga på distans ifrån Thailand och samtidigt ta del av helt otroliga föreläsningar. Föreläsningarna har hjälpt mig mycket och jag förstår mer av boken när jag läser den nu. Vi har fått vår första uppgift som går ut på att välja ut ett företag och skapa en marknadsplan kring en specifik produkt på en konsumentmarknad. Jag har inte valt något företag ännu, men jag har några tänkbara. Det vore såklart häftigast att ta ett företag härifrån Thailand. Men vi får se. Nu ska jag åka och möta upp Stefan i Chaweng och äta lunch. Bye bye

3 kommentarer:

  1. Men jaha, spännande, vad är det för kurs du läser? Hängde inte med riktigt nu... var det inte Naturkunskap? :S :D
    Dina bilder är fan amazing!!!!!
    Puss o kram - från ett snöigt Sthlm!

    SvaraRadera
  2. Heej Fröken Löf! :D Jo jag pluggar ju både Naturkunskap och Marknadsföring :) Tack tack, det är både jag och Stefan som fotar för fulla muggar. Ha det bra och njut av vintern darling! Jag hoppas att vi ses igen när våren börjar visa sig där hemma :) Puss&Kram <3

    SvaraRadera
  3. Halloo!
    Men jaha, vad skoj. :)
    Okej, ja med din/er fina kamerna kan det ju inte bli annat än bra. :))
    Ja, abslout gör vi det!! Kram Kram!
    (vilket datum flyger ni hem btw?)

    SvaraRadera