torsdag 21 januari 2010

Update

Hej på er! Hoppas att ni mår bra allihop där hemma. Vi mår bra och njuter så mycket det bara går av att vara här. Tidigt imorse åkte vi ner till Chaweng beach och gick hela stranden. Eller okej. Halvvägs tillbaka stannade jag också kom Stefan och hämtade mig med moppen när han själv gått hela stranden fram och tillbaka. Tog ungefär en timme tror jag. Det var skönt. Sen åkte vi hem fort, duschade och åkte tillbaka till stranden och gick och åt buffé på en restaurang som vi varit och ätit middag på några gånger. Jag har legat på stranden hela dagen idag medan Stefan har jobbat. Nu ska jag ta moppen och möta Stefan på Khaosan. Vi har blivit stammisar där. Blir nog Kyckling med röd Curry idag. Trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Detta, som jag kommer fråga om, är väll det sista du har lust och tid med att göra =o) Jag och pojkvännen åker till Koh Samui om 1 vecka, du verkar ha varit där nere ett tag och har koll, har du lust att klottra ner tips på restauranger, shopping, utflykter, barer och annat skoj hitte på? Du behöver inte lägga ner mer tid än du orkar och det behöver inte va snyggt eller korrekt skrivet, bara hej och hå rakt upp och ner! Tex buffén du pratar om i detta inlägget - vart är det? Jag ÄLSKAR mat och speciellt buffér hehe.
    Jättetack och kram så länge!

    Om du vill hjälpa mig med tips får du gärna maila mig till tessajohansson_83@hotmail.com

    SvaraRadera