fredag 15 januari 2010

Rastlös och sjuker

Vad jag är rastlös då. Det är inget kul att ligga inomhus när solen skiner där ute. Var precis vid Tesco med Stefan och köpte en ny bok till mig. Min andra har jag vägrat läsa ut för att den är så bra och för att jag inte haft någon annan att börja på. Så snart ska jag läsa de sista sidorna ur boken som heter Lyckans hjul av Kajsa Ingemarsson. Men jag har ingen lust att läsa just nu. Vill ut och göra något. Stefan är och springer på stranden. Jag har ju en egen moppe så jag kan ju åka iväg. Mamma och Pappa, jag kör jätteförsiktigt, så ni behöver inte vara oroliga! Kanske kan jag åka till Tesco och kika lite bland alla butiker. Men känns dock onödigt med tanke på min förkylning. Vill inte att den ska hålla i sig länge och då är det bästa att vila och bara vara inomhus. Haha vilka problem man har. Ojojoj. Jag tar och läser ut min bok nu så får jag vänta med att gå ut tills solen gått ner och vi ska äta middag. Hoppas att alla ni där hemma mår bra och njuter av vintern.

1 kommentar:

  1. Hej på er!! åh vad najs det ser ut. hoppas du blir frisk snart Malin!!!skulle gärna byta 24 timmar m nattvak, blöjbyten o bebisskrik mot ett dopp i havet o dubbelpass yoga!:) ebba har tittat intresserat på era bilder!! kram från mig Joe o Ebba

    SvaraRadera