tisdag 26 januari 2010

Villa med egen Jacuzzi Pool

Det visade sig att Stefan hade en liten överraskning till mig igår. Vi skulle ju byta till en större lägenhet och det var sagt att vi skulle få bo i en lägenhet i en vecka innan vi bytte till den permanenta lägenheten. Men så hade det tydligen inte funnits någon lägenhet ledig. Personalen hade frågat Stefan om det gick bra att bo i en villa istället men för samma pris. Så nu i en vecka bor vi i en stor Villa med egen Pool. Jag älskar detta hotell. Om ni ska till Koh Samui så kan jag varmt rekomendera Baan Kao Hua Jook. Fint boende och bästa läget och personalen är verkligen så underbara! Ska gå och fixa mina naglar snart med en av tjejerna här. Saknar er alla där hemma. Puss och kram!

2 kommentarer:

  1. åhh... man kan ju inte ha det bättre! Man blir ju inte lite avundsjuk av alla dessa härliga bilder. Här har det i princip snöat hela dagen, så himla trött på det! Önskar att jag kunde komma och hälsa på er! Saknar dig! puss och kram gumman / Thilda

    SvaraRadera
  2. Heej Gumman! Vi har det super här! Önskar att du kunde komma hit!! Kan du inte!? Saknar dig så mycket. Vi måste ses såfort jag kommer hem igen :) Jag hörde att det var snöstorm hemma nu? :O Kan inte du skaffa skype så kan vi snacka lite? :D Ta hand om dig och hälsa Adde! Puss&Kram

    SvaraRadera