torsdag 14 januari 2010

Good night

Nu ligger jag här själv i vår stora säng, klockan är 22.30 och jag är genomförkyld. Stefan har precis varit här och lämnat febernedsättande och nässpray. När han sen precis satt sig tillrätta i sängen med datorn i knät så nös han en gång och for då upp i sängen lika fort och åkte iväg igen. Hoppas inte har blir sjuk nu också. Han ska titta på turer till Koh Tao eller Koh Phangan på lör. Ska bli trevligt med en liten utflykt. Det är verkligen på tiden. Idag har vi varit på två Yogapass, Detox och Yin. Jag älskar verkligen Yin yoga. Det är en lugn och meditativ form av Yoga och man stannar länge i samma position. I like! Imorgon om jag hinner bli frisk, vilket jag har sagt till mig själv att jag ska va, så ska vi köra Hot Yoga för första gången. Det är ett 90min pass i ett rum som är uppvärmt till 38 graders värme. Det hjälper till kroppen att svetta ut gifter. Kan bara tänka mig hur skönt det måste kännas efteråt. Nu ska jag försöka sova. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar