fredag 1 januari 2010

Nyår!

Gott nytt år! Glömde ju att skriva det igår såg jag nu. Jag hade en urtrevlig kväll igår. När jag gjorde mig iordning åkte Stefan runt och letade efter ett middagsställe till oss. Sen kom han tillbaka och hämtade mig också åkte vi till Zicos. Där var det en massiv buffé som var uppdukad med allt man kan tänka sig. Sen gick de runt personal bland borden med olika sorters kött som de serverade en om man ville ha. Där fick vi en cool paryhatt som passade perfekt till min glittriga klänning. Efter middagen gick vi ner på stranden och där kryllade det med folk. Vid tolv slaget kändes det som att vi var mitt i ett krig. Så fruktansvärt mycket fyrverkerier som åkte åt Alla håll! Men vi sprang undan och klarade oss från att bli nerskjutna, fick bara lite krut på oss. När vi fick nog av det så gick vi upp mot gatan och hamnade på en klubb. Där dansade vi loss tills vi fick nog och åkte hem. Jag hade en jättemysig nyårsafton och middagen var helt klart det bästa!! Både jag och Stefan har bränt oss lite så vi ska hålla oss ifrån solen idag. Vi hörs senare! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar