torsdag 1 oktober 2009

Update

En torsdag som denna skulle det inte sitte helt fel med pannkakor. Mums!


Godmorgon! Antar att jag inte var ensam om att varken frysa eller skrapa rutorna till bilen imorse. Jag började tänka på julen och jag tycker faktiskt att det är himla mysigt. Kommer ihåg att jag och Jojo alltid älskade vintern och snön. Det var vår tid det! Kommer ihåg när vi låg i en snödriva båda två mitt i natten under en gatulampa och tog kort. Måste få se dem föressten! För visst har du väl framkallat dem? Vi får se hur det blir med julen för mig och Stefan detta år. Kanske inte alls blir lika kyligt som vanligt. Hehe.

Måste ju tacka för en trevlig helg! I lördags firade vi Emmelie och gick ut och käkade middag ett gäng. Jag hade jättekul och den indiska maten var himmelskt god! I söndags var jag och Stefan och firade min lillasyster Matilda som fyllde 17år. Bjöds på god middag och desto godare efterätt hemma hos päronen på Värmdö. Det blev prinsesstårta från Systrarna Delselius. De gör de godaste prinsesstårtorna kan jag lova er!

Idag ska jag träffa Sara i stan och vi ska väl hitta något ställe och äta middag på. Något tips? Hon har jobbat som en toker senaste tiden, men nu framöver kommer hon ha mer tid över. Det tycker vi om!

Imorgon är det den stora dagen för Stefan och hans teatergrupp. Röd Gubbe har äntligen premiär! Ska bli så kul!! Sen efteråt ska vi gå ut och äta tillsammans.

Sådär en liten uppdatering. Hoppas allt är bra med er! Snart är helgen här, sköönt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar