torsdag 15 oktober 2009

Canon Eos 500d, EF-S 18-200 IS kit

Är så glad! Det känns som julafton idag eller nej, bättre än julafton. Fick detta paket till jobbet precis. Världens finaste kamera! Min råkade gå sönder ungefär samtidigt som hårddisken och har känt mig handikappad utan en bra kamera. Men nu lovar jag att bjuda på fina foton igen! Valde ett bättre objektiv än standard. Beställde även en liten väska och ett 8gb minne. Åh, kommer kunna ta helt underbara bilder i Thailand. Man kan tom filma med kameran! Den är så fin och luktar så gott, vill bara ta på den hela tiden. Haha. Batteriet är i laddaren, hur ska jag orka vänta tills det laddat klart? Hehe, wie wie!

3 kommentarer:

  1. if i was a rich girl... vad kostar en sån?
    Puss!!

    SvaraRadera
  2. Den var dyr! Men den är så grymt bra!! Den kommer härifrån: http://www.pixmania.se/se/se/3670326/packpromo/canon/eos-500d-zoom-ef-s-18-200.html

    SvaraRadera
  3. Hej! Halkade nyss in här, vilken fin blogg du har! :)

    Tänkte höra om du inte skulle vilja vara med och tävla i min blogg? Om ett par fantastiskt fina virkade bakverk - helt kalorifria! :p

    Passar också på att önska dig en riktigt trevlig helg!

    Mvh Lina
    www.ninninusens.blogg.se

    SvaraRadera