fredag 23 oktober 2009

Helgen

Ikväll kommer Stefans kompis hem till oss och vi ska bjuda på middag. Så på lunchen blir det att inhandla kvällens ingridienser. Efter middagen blir det självklart Idol. Allihopa är så duktiga! Men mina favoriter är ändå Rabih, Reza, Eddie och Tove. Imorgon på dagen ska vi bege oss ut mot Värmdö, till Rosenholtz bil. Vi ska få våra däck bytta till vinterdäck och sen ska vi väl städa och tvätta våra bilar. Senare på kvällen kanske det blir konsert, vet inte riktigt än.

Den här veckan har gått långsamt. Har suttit själv i receptionen. Eller vi har varit en man kort. Emma som jobbar i posten och hjälper till i receptionen har ju varit en pärla, vi har varit så duktiga tycker jag. Vilket team vi är! Men det har ändå varit jättetufft vissa dagar eller vissa tidpunkter på dagen. Allting händer verkligen samtidigt, jämt! Även fast jag varit helt död mot slutet av kvällen så har jag blivit glad såfort jag stigit in genom dörren hemma. Där har jag mötts av världens mest kärleksfulla och fina människa. Min pojkvän! Jag är så otroligt tacksam för allt han gör för mig! Men även tanken på att vi snart ska på en lång resa till Thailand tillsammans gör varje dag så mycket enklare just nu.
Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. thailand är alltid bra :) har just flyttat hem efter 3 år i det landet.

    SvaraRadera