onsdag 28 oktober 2009

Igår

Vackra rosor som pryder vårt fönsterbräde, fick dem av Stefans kompis Markus i fredags.

Igårkväll behövde både jag och Stefan jobba på datorn. Problemet var bara att vi endast har en dator just nu. Så istället för att en skulle få sitta och jobba och den andra få ångest att den inte kunde jobba. Så struntade vi i att jobba båda två och drog till Kista galleria istället. (Ni vet som på film när två ungdomar sitter och pluggar till ett stort prov, den ena föreslår att de ska göra något kul, slår ihop böckerna och sticker ut och går på nöjesfält) I Kista åt jag vår favoritkebab och Stefan åt kycklingspett med världens godaste Tzatziki till. Efteråt gick vi på bio och såg Zombieland. Det var en riktigt cool film, blev rädd ganska många gånger under filmen och hängde tillslut på Stefan. Det var länge sen jag hörde att folk applåderade efter en film. Efter bion åkte vi hem, la oss i soffan, drack en kopp te och tittade på sista avsnittet av Den stora resan. Jag började böla när de skulle säga hejdå till stammarna. Så sorgligt! Kan bara tänka mig hur plastigt allting måste ha känts för familjerna när de kom hem till Sverige igen efter en sådan resa. Vi avslutade kvällen med en lång dusch för att sedan krypa ner i sängen. En mysig tisdag med andra ord.

1 kommentar:

  1. Hej Malin hur är det?
    Hur går det på Ahlsell? :)
    Fina bilder du tar hela tiden, har du ny kamera?
    Riktigt snygg header på stefan. Du får hjälpa mig nu när jag ska göra en hemsida, startar eget som personlig tränare, ska börja jobba på fitness24seven vid dig faktiskt, i solna :)
    Hoppas allt är bra med er i alla fall!
    Kram Madeleine

    SvaraRadera