måndag 26 oktober 2009

Fina systeryster

Matilda RosenholtzMatilda Rosenholt<
Igår var jag hemma hos Mamma och Pappa på Värmdö och färgade håret på lillesyster. Det blev kanonfint!! Hon är ju superhot. Världens bästa syster är hon!

Sent mot kvällen åkte vi in till stan och gick på bio. Vi såg fame. Efter att ha sett den bara måste jag börja dansa igen! Vilken film alltså. Fick sån otrolig energi så att jag hade svårt att sova igår. Efter bion påväg till bilen sprang jag och sjöng och dansade. Haha. Vill leva i en musikal! Helt underbar film som verkligen får en att tro på sig själv. Gå och se den!Matilda Rosenholtz

2 kommentarer:

  1. Tack för den oförglömda kvällen :)
    det var otroligt mysigt att få umgås med dig:)
    vi måste ta och göra om det nån dag :)
    du är den bästa storesyrran man kan nånsin ha, Älskar dig otroligt mycket <3<3<3

    SvaraRadera
  2. vad kul! Jag är själv uppvuxen i thailand:) Du kan kika under bellisima's travels så finns lite tips!

    SvaraRadera