söndag 4 oktober 2009

Kompott

1, jag i soffan hemma ruggigt tidigt en lördags morgon. 2, rebecca och jag hamnade på en spansk restaurang med stefans två killkompisar efter premiären av Röd Gubbe. 3, Stefan i Röd Gubbe. Den var så sjuk rolig så jag rekomenderar att ni går och ser den!! (ska försöka ta bättre kort nästa gång jag går.) Längtar tills jag får se älsklingen dansa igen!! 4, Jag imorse, supernöjd med min egna färgning av håret. 5, Jag och Jojo förra lördagen när vi firade Emmelie på Indisk restaurang. 6, Sara (hon har kommit över till min sida och färgat håret brunt! Jises, vilken hottie!!) äter en god Pesto Pasta på Vappiano på Sturegatan. 7, Paco och Alvaro efter teatern. 8&9, jag påväg till Hem och Villa mässan i baksätet på mammas bil. 10, jag, Jojo, Jennifer och Emmelie, länge sen det tog en bild på oss! 11, jag hittade min favorithonung på mässan. Plus en ny variant ROSEN, var ju tvungen att köpa med tanke på mitt efternamn! 12, vi gick ut på söder efter middagen på Indiska restaurangen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar