tisdag 13 oktober 2009

Godmorgon babes!

Vad tror ni jag möttes av när jag kom utanför porten imorse? Jo snö! Vit snö! Så mysigt. Visst var det mest regn. Men vilken härlig känsla jag fick. Mys på hög nivå!

Känns mycket jobbigare att sälja stövlarna än vad jag trodde. Haha kanske för att, för vilken blogg jag än går in på så finns dem där. De är Överallt! Så snygga.... buhu...

Något som är så mycket viktigare och bättre är min hund Nemo. Han opererades nämligen i förra veckan. De tog bort en stor rund knöl som han hade under svansen. En tumör sa de att det var och efter en veckas koll så var den godartad. Så skönt att höra! Stackars lilla Nemo går fortfarande med tratt hemma, vilket han hatar mest av allt. Men det viktigaste är att han är ok.

2 kommentarer:

  1. Vaa, snö!? Jag vill också ha!!

    SvaraRadera
  2. haha malin tur att det är jag som köper skorna :D du kan ju låna dem nångång om det krisar sig ;)

    SvaraRadera