torsdag 8 oktober 2009

Morsning!

Håller just nu på att titta på hotell i Bangkok. Vi landar i Bangkok den 23 december. Vi tänkte lyxa till det lite för oss de första dagarna och fira jul på ett fint hotell. Sen har vi inte bestämt än om vi ska fira Nyår i Bangkok eller om vi vill åka vidare någon dag efter Julafton. Kan bli lite väl mycket att vara där så pass länge. Som Stefan sa "Du kommer bara springa runt och shoppa och jag kommer bara gå från fik till fik och äta bakelser", och så kan vi ju inte ha det! För det första så kommer jag ta slut på pengarna på en sekund och Stefan kommer bli så tjock att han rullar fram. Hehe. Vi tittade lite tillsammans igår och hittade ett helt underbart vackert hotell. Såg ut som ett hotell i äkta New York anda som även hade en helt fantastisk pool på taket. Tanken på att fira jul där gav mig härliga rysningar. Har nämligen alltid drömt om att fira jul i New York på ett vackert hotell (fast då med hela släkten) och det har jag gjort ända sen jag såg filmen Ensam hemma! Hehe. Visst är det ju inte precis som i New York, det går bara att få till där. Och det är ju något varmare i Thailand om man säger så. Nice!!

Åh, vad det finns många hotell att välja på. Jag som har svårt att välja ut tomater i affären, brukar ta en kvart. Beslutsångest!

Kommer bli en helt underbar resa! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar