torsdag 22 oktober 2009

Liljeholmstorget


Idag öppnar nya Liljeholmstorget upp för allmänheten! Igår hade de premiär för inbjudna. Vad länge jag har väntat. Vi fick hit en bunt med fina rabatthäften till receptionen och de var faktiskt riktigt bra erbjudanden. Så dit ska jag en sväng på lunchen med en kollega och trängas bland allt folk. Spännande. Det har ju inte funnits några affärer alls här i närheten. Så det ska bli skönt när man snabbt måste köpa strumbyxor bara tex och kan göra det på lunchen. Later!

2 kommentarer:

  1. ååh, jobbar du i liljeholmen? Då får vi ju nästan ta en lunch när jag flyttar hem till sverige i jul :) flyttar tillbaka till min mamma som bor där då!

    SvaraRadera
  2. juste, gud så underbart! Jag kommer hem den 17e, men ni kanske har fullt upp då, vi får ju höras iaf :) har sökt juridik och sedan lite småkursen.. :D

    SvaraRadera