fredag 23 oktober 2009

Dresses


Var förbi köpcentrumet idag på lunchen me. Igår var det omöjligt att ens gå in där, det var smockfullt med folk. Ifall jag skulle firat jul och nyår hemma hade jag hittat mina klänningar till dessa tillfällen idag. På MQ fann jag den lila sammetsdrömmen som skulle passat perfekt att ha på julafton. Och sen en ett riktigt guldkorn i en annan liten butik som skulle varit helt awesome att ha på nyårsafton. Tog tyvärr inget kort, men den var helt underbar! Men jag är ju inte hemma då, så tänkte att jag iaf kunde tipsa er! På Cubus hittade jag den gråa klänningen och den är helt identisk min gråa favoritklänning från Topshop. Den finns även i svart och vart faktiskt lite sugen. Men nej, inget shoppande för mig alls nu. Big NONONO! Jag förstår inte vad det är med mig och klänningar, ska jag aldrig få nog? Men jag lyckas ju verkligen alltid hitta sånna där guldkorn som man bara inte kan låta bli att köpa. Jaja. Ni får den för fjuttiga 299kr på Cubus som sagt. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar