torsdag 17 december 2009

snöstorm - tropsik värme

Hallå där ute i cyberspace! Idag är det torsdag och imorgon är sista dagen på jobbet. Kan tänka mig att det kommer kännas konstigt att gå ifrån jobbet imorgon eftermiddag och veta att jag inte kommer sitta här på tre månader. Men sen är det bara Thailand jag kommer ha i tankarna. Hemma håller vi på att städa och tvätta för fullt. Känns helt overkligt att vi ska gå på en sandstrand med tunna kläder och blåhimmel om några dagar. Här är det ju världens snöstorm! Självklart har man dragit på sig en förkylning också. Hoppas att den hinner försvinna innan vi åker. Det är så jobbigt att flyga när man är sjuk. Har gjort det förut, både till och hem ifrån Turkiet, och det var ju bara några få timmar. Visserligen hade jag 40graders feber då, vilket jag inte har nu. Ta i trä! Nu ska jag trotsa vädret och gå ut och äta lunch samt göra ett ärende på banken. Ha en mysig dag. Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar