torsdag 24 december 2009

God Jul!

Hej alla dar hemma i Sverige! Resan hit var helt klart oforglomlig. Bade jag och Stefan maste ha blivit magsjuka. Vi madde illa bada tva och efter att ha suttit pa min plats i planet och forsokt tanka pa annat och andats lugnt. Sa var jag tillslut tvungen att rusa till toaletten, blev helt kritvit i ansiktet och hann precis komma till toan nar jag holl pa att svimma. Sen efterat fick jag feber sa jag lag med tre filtar och Stefans tjocktroja pa golvet vid personalens matvagnar i Stefans kna. Nar man mar sadar daligt ar den sista platsen man vill vara pa instangt pa ett flygplan. Fy fan vad daligt jag madde. Men jag fick tva stycken febernedsattande tabletter av flygvardinnorna och de hjalpte otroligt mycket. Mest fick jag det for att de tydligen satter en i karantan pa Thailands flygplats om man har feber. De sa att man tydligen gar igenom en sparr som kanner av ifall man har feber eller ej. Men nagat sadant behovde vi tydligen inte. Det var iaf den varsta flygresan ever. Har inte vagat ata sen efter det pa flygplanet, eller jag at forsta gangen pa riktigt nu pa morgonen. Och det har inte blivit battre forens nu. Men jag kanner mig fortfarande dalig, tom pa kraft och lite febrig. Igar akte vi direkt till hotellet och la oss i sangen. Jattefint hotell for ovrigt! Vi kom inte ut forens kl 11 pa kvallen och da gick vi bara runt lite snabbt. De dofter jag annars brukar tycka ar underbara har i Thailand fick mig bara att ma annu samre. Sa vi gick hem och la oss och har som tur var sovit hela natten. Inte den starten man velat ha pa sin livsresa, men nu kan val inget blir varre an detta. Idag ar det julafton och vi ska senare ga till ett kopcenter och handla lite julklappar till varandra. Hoppas att allt ar bra med er dar hemma. Hoppas du har fatt mina sms Mamma! GOD JUL pa er!!!

1 kommentar:

  1. Men gumman! Herregud det lät ju vansinnigt jobbigt! Tomas blev också magsjuk så något var det..men inte i maten för vi blev inte sjuka! stackars stackars, hoppas du blir frisk snabbt! kram på er! här e min blog ansofisticated.blogspot.com

    SvaraRadera