tisdag 8 december 2009

Plans

Nu har pepparkakorna kommit fram på jobbet. Inge bra alls! När man väl har tagit en så är det svårt att sluta. Men jag har faktiskt bara ätit en och det var igår. Dock känner jag suget hela tiden. Haha. Får tänkte på Thailand och bikini så kanske jag avstår.

Känns inte som att det är många dagar kvar nu. Tiden springer verkligen iväg! Så därför har jag gjort en liten planering för att kunna se så jag inte glömmer något och hinner med allt. Det lär ju dyka upp andra saker nästa vecka. Vet att jag ska till Värmdö några gånger. Men just nu ser det ut som att jag har gott om tid att fixa hemma. Det blir bra det här.

Planering tills vi åker:
Tis - Städa, tvätta, packa. Hoppade det igår, så måste göra det idag!
Ons - Yasuragi Hasseludden med Stefan.
Tors - Träffa Jessica och Anna hos Jessica + Få håret klippt av Anna.
Fre - Bänkad framför Idol finalen.
Lör - Jag ställer till med tjejmiddag hos mig tillsammans med Jojo, Thilda, Emmelie, Sanna Jennifer, Rebecca och Jessica. Underbart att få träffa alla tjejer innan jag åker!
Sön - Städa, tvätta, packa. Köpa måste-ha-med-mig-till-Thailand saker.
Mån - Träffa Sara i stan och äta middag.
Tis - Städa, plocka, packa.
Ons - Städa, plocka, packa.
Tors - Städa, plocka, packa.
Fre - Städa, plocka, packa.
Lör - Städa, plocka, packa.
Sön - Hem till Stefans pappa.
Mån - Packar det allra sista förhoppningsvis.
Tis - VI FLYGER TILL THAILAND! Vi ses om tre mån. Men ni kommer kunna följa mig här på bloggen som vanligt såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar