lördag 26 december 2009

Första dagen på Koh Samui

Vi gick upp klockan 5 inatt och tog en taxi till flygplatsen i Bangkok. Väl där fick vi erbjudande om att ta ett tidigare flyg, vilket vi gjorde så vi landade på Koh Samui 07.30 istället. De har världens finaste flygplats! Tyvärr kom inte min väska med på det planet, och lite rädd var jag att jag inte skulle få se det igen. Men det anlände med det andra planet och de var snälla och körde hem det till oss på hotellet. Vi har hyrt en moppe idag och det kändes fantastiskt bra att sitta bakom Stefan och hålla ett hårt grepp runt hans bröst igen. Att känna de varma vindarna och de underbara dofterna av rökelser. Ni kan inte förstå hur skönt det är här! Ni måste åka hit allihop! Att få gå på den kritvita sandstranden var även det en höjdare. Hotellet vi bor på är jättemysigt och personalen som är så otroligt gulliga hade fixat en BBQ fest här ikväll vid poolen. Vi avslutade kvällen med att sätta oss på ett nytt och fräscht hotell vid stranden, tittade på fyrverkerier och tog en varsin varm dryck. Ja som ni märker har jag bara positiva saker att dela med mig av. Jag är i paradiset! Men nu ska jag krypa ner i sängen bredvid Stefan. Imorgon är en ny dag. Puss och kram <3

1 kommentar:

  1. Hej. Vi är inte ett dugg avensjuka på er
    Vi har snart fått en meter snö här!
    Hur ska vi göra med din tele räkning
    Kan du sätta in pengar för din räkning ?
    Ha det bra vi hörs
    Pappa

    SvaraRadera