söndag 6 december 2009

Långt hår

Igår var jag på födelsedagsfest hemma hos Jessica och firade två Jessicor. Innan på dagen hade jag varit och köpt löshår. Jag har länge velat köpa men nu kände jag att jag verkligen ville testa. Och det är ju så kul! Jag köpte Clip-ons på Tajmahal, jag kom in som ett stressat yrväder och sa vad jag ville ha och var därifrån på högst tre minuter. De var alltså till stor hjälp! På bara några sekunder hemma sen hade jag långt lockigt hår och det smällte in så bra med mitt egna hår. Eller okej, det var snälla Anna som hjälpte mig att locka håret, Tack igen gumman! Om ni har kort hår, så prova! Jag lovar att det är jättekul! Så nu när jag känner för det kan jag få långt hår igen. Tycker det är mycket bättre än att välja sådan förlängning som sitter i jämt. Tror och har fått en uppfattning om att det sliter mycket mer på sitt vanliga stackars hår. Nu ska jag gå och titta på tv, hoppas det går något bra. Kram på er och trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar