torsdag 10 december 2009

Malin och marknadsföring

Idag är det Malins dag, även så Malenas också är det Nobeldagen idag. Idag fick jag även första antagningsbeskedet till en kurs i Marknadsföring på distans som jag sökt. Jag blev antagen, vilket är jättekul! Det är ju nämligen det jag tänkt pyssla med i Thailand. Självklart har jag valt flera för säkerhetsskull men de har jag inte fått besked ifrån ännu. Också var ju faktiskt detta mitt förstahandsval. Jag ska också plugga upp mitt betyg i Naturkunskap B vilket jag redan börjat på då jag varit och gjort en rolig labb. Så nu vet ni vad jag ska ägna dagarna åt i Thailand. Om det var någon som trodde att jag bara skulle softa, wrong. Skulle nog bli tråkigt tillslut också skulle jag nog få en massa ångest. Hehe. Men det här känns jättebra. Nu går jag på lunch, är vrålhungrig. Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar