måndag 28 december 2009

New day in paradise

Godmorgon! Just nu sitter jag och dödar myror som springer fram ur mellanrummen på tangentbordet. Men de är så förbaskat snabba. Nu vet jag att jag inte ska ställa datorn på golvet. Det är minimyror, men ändå.. tänk om de bygger ett bo i min dator. Ajaj. Igår var vi på bio och såg Avatar. Vilken film och vilken fantasifull värld. Jag tyckte den var jättebra! Måste bara tipsa er som ska till Thailand någongång att i biografen, precis innan filmen börjar så rullar en film om kungen på skärmen. Då ska alla ställa sig upp under den filmen. Vi satt längst fram första gången vi var på bio i Phuket. Så vi såg inte det först och det blev till en stor grej för oss så vi höll på att dö av skratt. Eller vi fick ju hålla inne det, men det vart lite jobbigt. Inte kan vi stå där och skratta åt kungen. Så då är ni förberedda på det! Vi har även hunnit med att bada i havet nu. Det är så mycket man vill göra varje dag! Stefan är iväg och springer på stranden just nu. Jag ska också komma igång med träningen snart. Sprang lite på löpbandet i Bangkok. Nu ska jag göra någon nytta och plocka lite på rummet. Ska ta foton på rummet också så ni får se. See you soon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar