onsdag 2 december 2009

Nära nu

Här satt vi och åt vår sista middag i Thailand på Kata Beach för ca ett år sedan.

Det var frost ute på bilen imorse. Brrr. Men snart slipper jag den här kylan. Efter att den här arbetsveckan är avklarad har jag bara två veckor kvar innan jag går på tjänsteledighet. Känns lite lustigt efter att ha jobbat här dagligen i ett-två år nu. Tisdagen veckan därpå sitter jag och min fina Stefan på flyget vid Arlanda som lyfter klockan 14.00. Det tar oss till Paris, kärlekens stad. Där blir det självfallet lite kärleksmys och så några Orangina som får fylla magen. Efteråt så går vi ombord på nästa plan som flyger oss vidare till vår slutdestination Bangkok. Sen är vi i värmen i tre månader! Det är en del som måste göras innan vi åker. Hela lägenheten ska bla rensas ut då en annan familj ska flytta in under de tre månaderna som vi är borta. Som tur är så ska inte möblerna bort, utan bara alla personliga saker.

Det pirrar i hela magen när jag tänker på det. Jag har ju aldrig varit borta så länge. Men känner mig mest glad och förväntansfull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar