fredag 23 april 2010

Wella Shine Define Mask - It's a Keeper!


Äntligen en hårinpackning som håller vad den lovar! Jag testade Wella Shine Define Mask igår och mitt hår strålar och glänser som aldrig förr. Håret känns otroligt mycket slätare, återfuktat och starkare. Den återfuktar ordentligt utan att tynga ner. Även de här på jobbet säger att mitt hår skiner idag! Den här hårinpackningen var perfekt för mitt annars frizziga, färgbehandlade och torra hår. Jag har testat jättemycket andra inpackningar från alla möjliga märken som Redken och Kerastase och har blivit lika besviken varje gång. Denna slår dem med hästlängder och den utför verkligen va den lovar! Ett tips så här på morgonen. Den pasar iaf mig utmärkt och även frisören som rekomenderade den. Den finns också i andra alt som color save, smoothen, volumize, repair, hydrate och clear scalp.

Den kostar 235kr hos frisören och på nätet hos Lookfantastic.com kostar den typ 170kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar