måndag 12 april 2010

Måndag

Stefan Turlock, Malin Rosenholtz
Stefan Turlock och Malin Rosenholtz
Vilken trevlig helg! Fredagen började dock inte så bra, fick feber på jobbet och gick hem tidigare. Vi låg i soffan och tittade på tv och min feber gick över senare på kvällen. På lördagen var Stefan och jag på Rosenholtz och bytte till sommardäck. Efter det åkte vi in till stan och åt lunch i Kungshallen för att sedan forsätta med en bio. Vi såg Alice i underlandet 3D. Otroligt häftig film och Johnny Depp är som vanligt grym och fick mig att fälla en liten tår. Efteråt skyndade vi hem och jag hann slänga på mig nya kläder och lite smink sen åkte vi mot Andalucia, en underbar spansk restaurang vid Odenplan. Där var vi ca 10st som åt middag. Ett himla härligt gäng. Stämningen var på topp, maten jättegod, servitören och servitriserna var duktiga och pratade knappt någon svenska och live musik på det. Kunde inte bli bättre, kändes som att vi var mitt i Spanien. Efteråt åkte vi hem till Alvaros syster allihop och åt god spansk efterätt och tittade på matchen. Stämningen var på topp där me och kvällen slutade bra då Barcelona vann. Söndagen ägnade jag och Stefan till att gå en promenad runt Djurgården i solen, sen åkte vi hem till Morfar i Nacka och hämtade lite kläder som vi förvarat hos honom. Efter det åkte vi hem, tittade på tv och jag gjorde Tacos till middag. En riktigt trevlig helg. Hoppas ni också har haft en skön helg!   

Två tips!
Film: Alice i Underlandet 3D
Restaurang: Andalucia
  Stefan Turlock och Malin Rosenholtz

1 kommentar:

  1. Fullspäckad helg, härligt!
    Jag blev värre i helgen så därför ringde jag aldrig på söndagen. Men vi ses ju till helgen - Då är jag kry!
    En liten notis, shit, vad slank Stefan ser ut att ha blivit... :D

    SvaraRadera