tisdag 27 april 2010

Tisdag

Malin RosenholtzHej hopp! Idag händer inte så mycket. Har bitit mig i tungan så har svårt att prata normalt. Är nära till att börja läspa hela tiden. Inte direkt en perfekt-match när man sitter i växeln. Hehe. Skulle aldrig klara av att ha piercing i tungan. Skulle bli tokig!

Juste, måste säga att nagelförlägningen hos Linda på Stockholm Manicure gick jättebra. Har aldrig fått såhär fina och naturliga naglar med nagelförlägning. Så jag har redan bokat återbesök hos henne! Hon gjorde Akryl, ville inte ha gele då jag hade lite av en skräckupplevelse sist och fick enormt ont när jag tog in händerna i UV lampan. Så det var skönt att slippa.

På lunchen idag tänkte jag ta ett varv runt trekanten, kanske hinner två om jag är snabb. Har på mig gympaskor idag så det ska nog gå bra. Mina stövlar måste lämnas in för att klackas om nämligen.

Vill avsluta med att säga Grattis Morfar på födelsedagen!! : ) MALIN ROSENHOLTZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar