torsdag 22 april 2010

Torsdag

Malin Rosenholtz, Sara Löf, Jessica PerssonDirekt efter jobbet hade jag och Sara tänkt ta en springtur runt Djurgården. Men vi sa att om vädret är kasst så skippar vi det. Och det är ju inte precis vackert ute, men vi får la se hur det ser ut senare. Efter det tänkte jag åka ut till mamma och pappa på Värmdö för att spendera kvällen där. Stefan ska ha killkväll hemma så jag håller mig borta därifrån. Tänkte sätta både lillesyrran och mamma i jobb och hjälpa mig med håret. Ska kanske ta ett varmt bad i utomhus Jacuzzin också, samtidigt tänkte jag ha inpackningen i håret. Senare idag blir det lunch med Jessica. Gissa vart!

Ser fram emot imorgon också! Då ska Thilda och Ange firas och de har lyckats dra ihop ett stort härligt gäng på typ 26st. Först efter jobbet ska jag och fixa naglarna. Jojo kommer dit och sen åker vi hem till mig och fixar oss. Sen ska vi tillbaka till stan och äta middag på Bamboo City på Drottninggatan 28. Efter det ska vi vidare ut. Hoppas på en kanonkväll! Malin Rosenholtz, Jessica persson, Sara Löf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar