söndag 14 februari 2010

Valentine's day på Nikki Beach

Vi har haft en underbar Alla hjärtans dag idag. Väskan ni ser på första bilden är en present från min underbara pojkvän. Love it! Fick även rosor och ett fint kort. Åh. Hela dagen har spenderats på Nikki Beach och deras söndags brunch mellan 11-16.00. Vi har alltså ätit väldigt mycket och väldigt gott idag. Massor av efterrätter! Det var en rolig dag med mycket underhållande människor runt omkring oss. Bland annat en gubbe från Tyskland som dansade järnet och fick massvis av applåder. Filmade lite som jag lägger upp senare, ni måste ju bara få se. När vi var nöjda åkte vi hem. Jag skrev lite på min uppsats och Stefan åkte och hämtade middagsmat. Sen hade vi en romantisk middag hemma med tända ljus. Nu har jag precis skrivit klart min uppsats och det känns wonderful! Imorgon åker vi till Phuket tidigt och sen kommer min Jessica hit. Åh så kul! Hoppas ni haft en fin dag fylld med massor av kärlek! Godnatt och kram

3 kommentarer:

  1. Hej Gumman
    Vilken härlig dag ni verkar ha haft. Underbar väska.
    Du har väl inte glömt Sara idag.
    Puss Mamma
    Saknar er.

    SvaraRadera
  2. JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ SNÖN NU!!!
    SKICKA MIG TILL AFRIKA eller nått... buhuu
    Malin och Stefan, njut nu säger jag bara!!!
    :)

    SvaraRadera
  3. Hej Malin!
    Vad har du för kamera?
    Dina foton blir ju så sjukt fina...

    SvaraRadera