torsdag 25 februari 2010

Festival





Jag har inte kunnat blogga på jättelänge. Det har inte funkat alls, på någon dator. Men äntligen så går det igen. Efter att vi kom hem från Phuket så var jag sängliggandes i ca 3 dagar pga feber. Och tillslut kom jag på att det var för att jag hade halsfluss. Men trodde inte man kunde ha det i ena mandeln bara. Så jag köpte medicin och nu är det nästan helt över. Stefan har fått tagit hand om Jessica och det är jag så tacksam för! Men vi har haft mycket tid ihop nu ändå. Igår åt jag och Jessica en romantisk middag på en fin restaurang precis vid vattnet i Bo Phut. Ikväll börjar en festival här på Koh Samui som håller på 25-26. Bland annat Timbaktu kommer hit. Det är svenskar överallt här, vart man än vänder sig! Förut var det typ bara Australienare, men nu har svenskarna tagit över ön. Träffade Linda och Elin när jag satt och åt på vårat stammisställe Khaosan igår. Vadå förvånad! Dem skulle till festivalen så blir att vi också tittar dit. Jessica träffade även en gammal tjejkompis på stranden här som också skulle dit så.. blir att vi går dit som sagt. Nu ska jag gå och väcka Jessy! Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar