fredag 5 februari 2010

Grattis pappsen!

Idag är det ingen vanlig dag. Nej, för det är Pappas 50års dag! GRATTIS världens bästa Pappa på födelsedagen! Tråkigt att jag inte är där och kan gratta dig. Men jag hoppas att du, mamma, Laila och Lasse har en trevlig helg i Riga. Stooor kram!

Nu ska jag och Stefan åka till Chaweng och prova att äta på en Indisk restaurang. Vi åt indiskt häromdagen och det var underbart med en annan smak i munnen. Så nu längtar jag tills vi sitter till bords och har maten framför oss. See you!

2 kommentarer:

  1. Hej Tack tack för dina fina ord på min stora dag
    Vi hade JÄTTE trevlig resa vi åt och drack gott
    Badade ång bastu plaskade i 20 gradigt pol vatten
    Mamma Vägrade bada för kallt!!
    Men som vanligt så går allt för fort när man har kul
    Nu är man till baka i verkligheten igen
    Och 50 år Gammal
    Kram Gubben
    Ha det bra sköt om er nu

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra att ni hade det så trevligt!
    Du är ingen gubbe Pappa och kommer aldrig bli det heller. Ni får åka på någon resa snart igen, i sommar kanske. Paris är trevligt ;)
    Hälsa alla där hemma! Saknar er!
    Kramar <3

    SvaraRadera