torsdag 4 februari 2010

Starbucks


Hej och hå! Precis just nu sitter jag på Starbucks i Chaweng och smuttar på min goda Citron iste samtidigt som jag skriver på min labbrapport i Naturkunskap. Det flyter på riktigt bra idag. Behövde bara en liten paus, så då tänkte jag passa på att skriva här. Senare ikväll ska vi på en introduktion ang en tre dagars fastning och utrensning på vårat favorit Spa i Lamai. Vi får se efteråt hurvida vi ska göra det eller inte. Hoppas ni mår bra. Saknar er allihop så mycket!! Kramar

4 kommentarer:

  1. Hej Gumman
    Vad du är duktig när du pluggar.
    Snart åker vi till Riga.
    Ska bli ganska skönt att komma iväg på en liten tripp.
    Kramar Mamma
    Saknar ER

    SvaraRadera
  2. Schmutt!
    Har du plats i väskan för en sak....? :)
    O kan du be Schtefan kolla sin facebook mail snart. Har en fråga t honom! Kram på er! // Ann-Sofie

    SvaraRadera
  3. Heej Mamma! Svarat på ditt mail. Hoppas ni får en underbar resa :)) Kram kram!

    Heej Ann-Sofie, det beror på vad det är :) Vi hade maxvikt när vi åkte ner, så vi ska försöka ta med oss så lite som möjligt. Han kollade precis mailen på facebook, men han sa att han inte fått något. Prova att skicka igen! hälsa Ebba, Joe å allihop från oss! :)) Kraam

    SvaraRadera
  4. När du kommer hem Ska Vi äta Libanesiskt och prata om ALLT!! :D:D
    Jag vill också till solen, hoppas ni får kul när Jessica kommer! Åker hon helt ensam? Åker ni hem tillsammans sen eller? :) KRAAAAAM!!

    SvaraRadera