tisdag 9 februari 2010

Träning, Jessica, Plugg


Det är tråkigt att bloggen tar stryk just nu. Har mycket plugg och känner inte att jag kan prioritera bloggen. Har även börjat träna mycket mer. Magrutorna börjar viska -Hej, igen. Det var ett tag sen man skymtade till dem. Rättare bestämt 5ÅR sen!! Om jag visste att det var såhär lätt för mig att få tillbaka den där magen som jag var som mest stolt över på hela min kropp, hade jag börjat för läänge, längesen. Känns underbart kul att träna när man ser resultat och när det känns så bra i hela kroppen.

Idag fick jag en fantastisk nyhet från Sverige. Nästa vecka flyger Jessica hit och ska vara här med oss i två veckor!! Wieeeee!! Jag är superglad! Ska bi så kul att träffa henne och få lite kvinnligt sällskap. Vi ska möta upp henne i Phuket nästa vecka, vi tänker stanna där några nätter och sen åker vi tillsammans till Koh Samui.

Sådär, nu blev det en snabb update. Ska till Tesco och äta en nyttig middag nu. Sen blir det bio på Yogan ikväll. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar