måndag 14 juni 2010

Sovrum

Såhär ser det alltså ut i vårt sovrum. Tycker inte bilderna gör det helt rättvist. För rummet är så otroligt mysigt, skulle kunna spendera en hel dag där, bänken längst ner vi sängen har hjul, så man kan dra den till sig och sitta med datorn där eller kanske äta något. Jag ville iaf få det gjort eftersom jag lovat er så länge nu. Har varit så duktig o städat ikväll. Har tom diskat av alla glashyllor i kylskåpet, så det blänker även där inne. Nu ska jag och Stefan hoppa i säng. Godnatt darlings!

3 kommentarer:

  1. japp bor kvar här. Vore supermysigt med en lunch :) det får vi spika!

    SvaraRadera
  2. hej hej! tänkte bara höra med dig vad du använder för program när du förminskar dina bilder du tar med din canon eos kamera?

    tacksam för svar! Tack!

    SvaraRadera
  3. Hej Erika!

    Jag använder mig mest av Photoshop Elements 5.0. Men när jag inte sitter vid min dator funkar Microsoft Office Picture Manager bra. Det brukar finnas på de flesta datorer. Men Photoshop är bäst, vilket som! :)

    SvaraRadera