torsdag 3 juni 2010

Resa

Åh, jag är så glad och lycklig idag. Är kär i livet och mår så himla bra. Vill gå ut och sätta mig i parken bara, önskar man hade bärbar växel och kunde placera som en högtalare på disken som tog emot besökarna. Det skulle vara så skönt. Ska iaf ut med en kollega och äta lunch i parken idag me. Vill ut och resa också. Vill till en massa olika platser! Jag vill alltid till Thailand såklart. Men just nu vill jag sitta i en nercabbad bil tillsammans med älsklingen och åka längst Kaliforniens kust, vill hika i Los Angeles och gå på gratis yoga i början av Runyon Canyon, åka rolerblades i bikinitopp och shorts på Santa Monicas strandpromenad. Vill bila igenom Europa. Till Frankrike, Paris och Franska Rivieran och städer som Cannes, Saint-Tropez, Nice och Monaco. Eller varför inte till Italien! Vill uppleva New York. Barcelona skulle inte sitta fel heller. Vill resa, resa och resa. Vegas får jag inte glömma, så sagolikt ställe! Åh det är så mycket jag vill göra och se. Hehe. Vi får se vad vi hittar på när jag har semester. Om det inte blir av utomlands blir det iaf att bila i Sverige. Och det ska man verkligen inte underskatta! Vi har riktiga guldkorn till platser här i Sverige också. Tänkte att jag snart skulle skriva en liten Koh Samui Guide med mina tips och bästa upplevelser därifrån. Såg att många som har planerat att åka dit har kommenterat och frågat i min blogg. Men när ni kommenterar på gamla inlägg är det svårt för mig att se det. Puss på er och ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar