måndag 14 juni 2010

Helgen

Hej vänner! Nu sitter jag och bloggar från min Iphone. Vilken fantastisk leksak, som en handdator. Älskar den här prylen so far. Helgen har varit fin trots det dåliga vädret. I fredags var jag hemma och lärde känna min nya leksak. I lördags Åkte vi till Stefans kompis Richard och hans tjej Malin som har en stor gård med hästar ut mot Arlanda. Vi var kanske 20 pers där och meningen var att vi skulle spela fotboll och grilla. Det stormiga vädret gjorde att vi mest hängde inomhus och tittade på vm. Men vi grillade iaf god kyckling. Innan det lånade älsklimgen o jag Richards fyrhjuling och åkte ett varv i området. Det gick så fort att tårarna sprutade. Men det va riktigt skoj! Vi spenderade hela lördagen där och när vi kom hem däckade jag i soffan, jag va helt slut. Igår hade vi planerat att gå på grönan me Sandra o David. Men på vägen dit ändrade vi oss och mötte de i kungshallen ist. Där åt vi en varsin pizza och när vi satt där kom Jocke o hans tjej Sofie förbi och gjorde oss sällskap en kortis. Efteråt gick vi ner mot Stureplan och satte oss i mysiga soffor på Fridays. Vi tog en latte och sen kom en annan Richard och hans tjej som också hette Malin förbi och satt me oss ett tag. Många Malin på en helg. En riktigt mysig pardag. Vi fyra avslutade med en bio i stan. A-team. Grymt bra, mycket spännande och rolig film. Nu ska jag jobba men snart blir de lunch me en kollega. Puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar