fredag 4 juni 2010

Fredag

Hade en kanondag igår. Efter jobbet mötte jag upp Jojo i Nacka Forum. Vi var in i alla affärer, men de har riktigt tråkigt utbud över lag tycker jag. Zara hade ingenting som jag ville ha och då är det illa. Efter mycket spring och ömma fötter satte vi oss på en restaurang där inne, kommer inte ihåg namnet. Men vi tog en varsin Hälsotallrik med grillad kyckling. Grymt gott direkt från grillen, smakade sommar! Efter det åkte vi ut mot Värmdö, stannade vid Ica och köpte fika för att fortsätta hem till Emmelie i Mörtnäs. Vilken utsikt hon har! Har typ missat den helt när jag varit där förut. Underbar havsutsikt. Det blev enormt mycket tjejsnack och vi åkte inte därifrån förens halv 11. Sen var jag inte hemma förens efter 12. Så är lite trött idag, men mår fortfarande helt fantastiskt! Det är fredag och helg snart! Idag kommer Sara hit och ska käka lunch med mig. Har tagit med mig en filt så vi ska äta i parken har jag bestämt. Ha en underbar helg nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar