söndag 23 augusti 2009

Zebraklänning


Maxidress Express, Leather Jacket Zara, Miu Miu bag

Jag har haft en helt fantastisk dag på stan med Jessica och Anna. Skjutsade även in Karin och hennes lillasyster till stan och träffade på Stefan plus hans två kompisar snabbt. Vi gick omkring och hade det trevligt, stannade för att äta i kungshallarna och sedan fortsatte vi att kika runt i olika butiker. Är glad att jag följde med istället för att sitta hemma och ha tråkigt. Jag och Jessica slutade upp med en fika på ett mysigt café på Birger Jarlsgatan, vi satte oss inomhus som tur var för det började snabbt att spöregna. Precis som det slutat regna tog vi farväl av varandra då hon skulle på en reklamfilms inspelning. Jag vandrade mot bilen och nu sitter jag här hemma. Kan fortfarande inte hitta sladden till den andra kameran så kan tyvärr inte bjuda på några bilder. Hoppas verkligen att den ligger på jobbet!

Jag hade på mig min fina maxiklänning med zebramönster som är från USA. Love it! Nu ska jag surfa runt på internet och fixa lite med min och en tjejkompis bloggdesign. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar