måndag 31 augusti 2009

Skönhet

Här är några av mina vinnare i skönhetsväg. Jag har faktiskt provat en hel del olika produkter genom åren. Men här har jag samlat några gamla godingar som jag inte får nog av och nya produkter som jag bara älskar! Så jag tänkte att jag skulle dela med mig av dessa produkter! Så nu kör vi, vi går uppifrån vänster och ner mot höger.

Make Up Store ögonskugga i färg Old Gold - Brun lite skimmrande nyans. Får till det perfekta sotade ögat med något glittrande effekt.

Lip Gloss Beauty Rush från Victoria Secret - Köpte när jag var i LA och hoppas det aldrig tar slut. Den doftar och smakar himmelskt gott. Färgen heter Lotta Colada. Räcker med att du smetar på en gång och det stannar kvar en hel utekväll. Inte själva glosset, men färgen. Och det blir nästan ännu finare när glosset åkt in.

I.D sminket - Naturligt och jämt resultat. Du kan själv bestämma hur pass täckande foundation du vill ha. Finns inget bättre smink att ha till vardags. Jag som annars Aldrig brukar sminka mig på vardagarna kan med detta smink faktiskt göra det då och då.

I.Ds borstar - Suveräna borstar. Du använder de olika beroende på vilket resultat du är ute efter. Den minsta är till för att täcka ordentligt som röda partier eller blemmor. Den korta tjocka borsten täcker också den mycket men den drar du över hela ansiktet. Sista långa borsten täcker lite försiktigare och du kan även använda den när du vill applicera bronzingpuder eller rouge.

Lancome Definicils Mascara - Bästa mascaran ever! Älskar den! Man får lååånga markerade fransar och är superlätt att applicera!

I.D BareVitamins - Bra bas under den vanliga dagskrämen. Går snabbt in i huden och tillför både vitaminer och gör huden jämn och len.

NUXE Huile Prodigieuse Or Amazing Dry Gold Oil - Så snyggt på brunbrända ben! Den är väldigt dryg och håller hur länge som helst. Du kan även använda det i håret när du vill att det ska skina eller få lite mer volym.

Clarins ögonbrynspenna - Det är inte alltid man orkar gå och färga ögonbrynen. Och då är denna perfekt för mig med ljusa ögonbryn! Akta er för att göra för mycket, usch det är inte alls snyggt!

Lancôme Photôgenic Lumessence -  Den här foundationen ger så klockrent resultat på min hy. Den innehåller ljusreflekterande pigment som tar bort ojämnheter och ger huden ett otroligt lyster som varar hela dagen. Jag tror att den bla är anledningen till att Sara kallar mig för Dockan, för när jag var i Las Vegas och precis sminkat mig sa även Stefan att jag såg ut som en docka. Skulle inte byta ut den mot någon annan foundation i världen! Testa och du kommer Älska den!

Marc Jacobs Daisy - Parfym som doftar så underbart fräsht. Hur söt är inte flaskan? Men den är mer sommar för mig. Även Envy Me från Gucci och Chanel Allure Sensuelle är favoriter, som jag tyvärr inte haft på länge. Men nu till vintern vill jag köpa Versace Signature och Gucci Rush också. Den sistnämnda får jag så mycket vinterkänslor av att lukta på. Åh älskar parfymer och nu vet ni vilka mina favoiter är.

Too Faced Lip Injection - Bästa lip plumping glosset. Det känns en hel del, men resultatet blir bra, läpparna ser större och fylligare ut. Akta för att smeta utanför, huden blir lätt irriterad och röd!

Sebastion Potion 9 - En magisk creme-gel som reparerar och återuppbygger torrt och skadat hår och gör det lättformat, väldoftande och friskt. Du applicerar det i fuktigt hår efter tvätt och ska ej sköljas ur! Perfekt för att vårda och även styla håret. Brukar ha i när jag ska föna håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar