fredag 21 augusti 2009

Blogdesign och barbiedockor

Trixar och fixar just nu med designen på bloggen. Det är det bästa jag vet! Kommer säkert lägga ner den här bloggen såfort jag är klar med utseendet, precis som alla andra bloggar jag haft tidigare. Nejdå, tror jag kommer trivas med den här! För den kan innehålla precis vad som helst och inte bara saker om mode eller foton. Utan allt som har med mig att göra.

Kom att tänka på när jag var liten och lekte med barbiedockor. Jag lekte faktiskt aldrig med dem utan det enda jag gjorde var att styla till dem med kläder/smink, ordna deras boende med möbler osv. Sen när det väl kom till att leka tyckte jag det var skittrist! Vad var det för mening med det? Så istället för att börja leka då gjorde jag ett nytt hem med böcker och fixade hít och dit, och så höll jag på. Jag har för mig att min barndomskompis inte tyckte det var speciellt kul att leka med mig.. och jag förstår henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar