måndag 31 augusti 2009

Work Work


Undrar hur många personer jag pratar med i telefonen varje dag....

Idag har jag en riktig funderar dag. Eller har haft hela helgen att tänka då jag bara legat hemma. Tycker inte om att tänka för mycket. Men ibland så måste man stanna upp och känna efter lite. Började med att jag fick ont i halsen i onsdags och det blev värre i lördags. Alltid innan jag blir sjuk får jag jätteont i halsen, alltid på samma sida, vänster, sen går det över och så får jag ont i höger istället. Så jag tänkte att jaha då var det kört och stannade därför hemma för att vila. Som tur var gick det istället över på en gång! Har nog aldrig hänt förut! Yes, jag blev inte sjuk! Hallelulia, Hallelulia, Halleluuuliaa!

Det jag har funderat över är iaf mitt liv. Usch. Så tråkigt. Speciellt när man aldrig kommer på vad man vill göra. Jag har iaf bestämt att jag på riktigt ska börja plugga upp lite betyg nu. Känns vääldigt pinsamt att jag inte börjat tidigare, men så är det när man är lat och bara softar. Jag har tittat på lite olika högskolor och det ska bli så kul att plugga igen, men det senare. Ska först fixa betygen så jag kan välja och vraka när jag känner mig redo för skolbänken igen. Det gäller att sätta små mål för att nå de stora!

1 kommentar:

  1. Maaalin! När ska vi ses för ett glas vin?? Vi bara säger det jämt, jämt!

    SvaraRadera