lördag 29 augusti 2009

Min skådis

Stefan TurlockStefan Turlock
Min älskade skådis var så grymt bra igår! Är så j*vla stolt över honom och beundrar honom så otroligt mycket! Jag, Mamma, Pappa, lillesyster Matilda och min fina vän Thilda besökte igår Kulturstudion i stan för att titta på "Don't you cry for Runtie Prest eller nu är mamma full igen". Där Stefan spelar pojkvännen Michael Stretton till 14-åriga Runtie Prest. Han gör det så bra! Längtar tills jag får se hans andra pjäs om ca 5 veckor där han har en ännu större roll. Men ska gå på denna en gång till. Ni kan läsa mer om föreställningen här.

Efteråt åkte jag och Thilda hem för att hämta Jessica och sen åkte vi tillbaka in till stan. Hela kvällen spenderades på Utecompagniet och jag hade en helt fantastisk fredag med de underbaraste människorna!

Nu har jag fixat myspys med tända ljus, en komedi rulle, te och mörk choklad. Snart kommer älsklingen hem efter sin andra föreställning. Kram och ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar