onsdag 26 augusti 2009

Köttfärsås, rim, teater och makeupstore visning


Igår var jag hemma hos mamma och pappa på Värmdö hela kvällen, lagade god köttfärsås och efter min spcialkryddning så blev det en indiskinspirerad köttfärsås. Jag kom hem till Sundyberg med två nya väskor och ett par höststövlar rikare. Det är bra att åka till mamma och pappa ibland, Tack Mamma!

När jag låg och skulle sova igår så fick jag världens sötaste rimmande sms av Stefan! Jag dog lite då. Så fint att det är olagligt att inte dela med sig av det, men bara lite gran: "Du är min skatt, som jag hittade på Stureplan en vacker natt...." och så fortsatte det och blev ännu finare.

På fredag har min älskling premiär för ena teatern som han har repat på hela sommaren. Jag har fått hjälpa till att läsa repliker också, så ska bli kul att äntligen få se hela pjäsen! Vet att han kommer att vara helt fantastisk på scenen! Ska försöka att inte bli lika nervös som sist han skulle va med i en föreställning. Tror att jag var nervösare än vad han var då.

Sen måste jag bara berätta att jag är så stolt över Jessica som ska vara modell på den ombloggade Make Up Store visningen den 2sep på Berns. Var tydligen hård konkurans bland modellerna, men självklart valde dem ut henne! Ojojoj, om hon kommer äga hela showen. Ska bli grymt att få se!!

Sådär nu har ni en liten update från mig, ikväll ska jag bara hem och mysa ner mig i soffan med mitt fluffiga täcke och en kopp te. Ska bli så mysigt!! Trevlig dag fina människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar