fredag 21 augusti 2009

Ny blogg

Malin Rosenholtz
Hej! Malin Rosenholtz heter jag och vill önska er hjärtligt välkomna hit. Mitt namn är allt ni får veta om mig so far. Det här är en blogg för mig när jag behöver skriva av mig och en blogg för mig när jag vill dela med mig av mina ca 1 miljoner bilder jag bär runt på överallt. Vart jag än går har jag med mig min gråa tegelsten till hårddisk i väskan. Min käraste och mest privata ägodel = Min dagbok i bilder, filmer, musik, text mm. Om jag plötsligt skulle dö så får ni gärna göra mig en tjänst och slå sönder den! Nu fick ni ju mer info om mig än vad jag hade tänkt. Anyway..

Tänkte att om ni undrar något om mig så kan ni skriva en, två eller så många frågor ni vill i kommentarsfältet nedan. Så fråga på och var inte blyga nu! Och jag hoppas ni väljer att titta in här igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar