lördag 29 maj 2010

Lördag

Mitt och Stefans skypesamtal bröts precis nu när han försökte ta med mig in på planet i Bangkok. Hehe. Tidigt imorgonbitti står jag på Arlanda ankommande och väntar på att han ska komma genom tullen. Jag har saknat honom så mycket den här veckan att det har gjort ont i hela kroppen. Ska bli så skönt att få se honom, krama honom och bara få känna hans lukt igen. Måste bara tacka gud för att skype finns, vet inte hur jag hade klarat mig annars. Vi har pratat nästan varje dag och ibland flera gånger per dag.

Jag har inte bloggat något alls den här veckan och det pga att jag inte hunnit och på jobbet är internet så segt att jag inte ens kommer ut på internet. När Stefan har varit borta den här veckan har jag fixat och donat i lägenheten. Sovrummet är som ett helt nytt rum och jag älskar slutresultatet! Som ett jättefint hotellrum. Ska visa er bilder sen. Hoppas han blir glad för överraskningen.

Igår hade jag Jennifer, Emmelie och Sara här. Bjöd på Thaimat som jag slängt ihop. Vi tittade på en hemsk men bra film som heter Sorya M. Vi hade verkligen en helt underbar kväll, Sara och Jennifer åkte härifrån runt 12 och Emmelie sov kvar hos mig. Det måste göras om!

Nu ska jag fortsätta titta på Eurovision Song Contest. Tyckte Anna var jättebra och jag rös när hon sjöng i torsdags. Synd att hon inte kom med till finalen. Ha en fin kväll. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar