måndag 10 maj 2010

Måndag

Malin RosenholtzStefan TurlockMalin RosenholtzMåndag idag och blev precis påmind om att vi bara jobbar tre dagar den här veckan! Underbar nyhet för mig eftersom hela helgen gått åt till att plugga. Som tur var blev det inte så fint väder i helgen. Det var bara skönt att vara hemma och strosa omkring inomhus med tofflor på fötterna och dricka varm choklad. Vi har också storstädat hemma i helgen. Är superfräscht nu. Stefan och jag har även hunnit med att fixa vårt andra sovrum. Vi har använt det som ett förråd kan man väl säga. Så vi röjde ut allting därifrån och kastade en hel del gamla grejer. Sen åkte vi till hans kontor och hämtade ett skrivbord och en stol. Så nu har vi ett kontor där istället. Blev jättefint. Ska bli så skönt att slippa allt papper och strunt som automatiskt hamnat på matbordet. Nu slipper vi äta mat på Stefans objektsbeskrivningar i fortsättningen. Wiho!

I all städning hittade Stefan ett usb-minne där vi har alla våra Thailands bilder från första resan på. Jag har letat som en galning efter det minnet eftersom alla Thailands bilderna försvann när hårddisken krashade. Hade gömt undan detta för att Stefan inte skulle hitta det, då jag höll på att göra en fin fotobok till honom i julklapp. Jag är så glad att han hittade det! Vilken blondie jag har varit.

2 kommentarer:

  1. Malin vart blir lunchen i helgen? jag är ledig.. så förvänta dig att jag kommer! <3

    SvaraRadera
  2. Jaaa, vad glad jag blir :D:D Ringer dig senare! Puss<3

    SvaraRadera