onsdag 12 maj 2010

Onsdag

Jag mår helt fantastiskt bra idag, känner mig verkligen på topp! Idag är en helt underbar dag för att vara i Sverige med skinande sol och klarblå himmel. Igår var det också jättefint och så behagligt ute, tog en promenad på lunchen och efter jobbet åkte jag och Stefan in till Söder och promenerade runt. Sara kommer till mitt jobb idag och först ska vi ta en hurtig promenad runt trekanten och sen blir det god lunch.

Trots att Sverige är helt underbart så har jag en ständig längtan, mer eller mindre varje dag, till paradiset Thailand. Det är inte en jobbig längtan som att jag vill bort härifrån nununu, utan jag blir bara varm i hjärtat och vet att jag kommer vara tillbaka där förr eller senare. Det är kul att se fler som varit på samma platser som en själv och som också har en längtan tillbaka. Som Emelie som önskar att hon idag kunde vara tillbaka på Koh Samui och Nikki Beach.  Där jag och Stefan hängde nästan varje söndag på deras Amazing Sunday brunch. Deras minimuffins! Gah, de godaste jag någonsin ätit. Hehe. Men nu ska det njutas av denna härliga dag! Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar