fredag 7 maj 2010

Dif - Gais

Igår var jag för första gången och tittade på en riktig fotbollsmatch. Mitt jobb sponsrar Dif och vi fick därför vip biljetter igår. La ut ett mail till alla på jobbet och trodde alla skulle komma springandes. Men i slutet av dagen låg de kvar, så jag frågade Thilda om hon hade lust att gå med mig eftersom hon alltid har gått på så mycket matcher sen vi va små. Det ville hon självklart, så länge och så mycket som hon hejar på Dif. Så jag, Thilda och hennes lillebror John gick på Dif - Gais på Stadion. Det va jättekul, trots att jag inte är ett fan av Dif. Men det var så fint väder me sol och mycket folk. Dock satt vi på fel sida och frös till isbitar mot slutet. Efter matchen sprang vi till tunnelbanan som stela pinnar. Hehe. Men det var kul som sagt och jag gör gärna om det när det är varmare ute. Innan jag åkte in till matchen hann jag även springa en runda runt sjön, det var så skönt. Måste börja träna igen!

2 kommentarer: