torsdag 19 november 2009

Yasuragi

Igår tog det mig en och en halvtimma att ta mig hem. Fy sjutton! De hade ju stängt av alla vägar för de där storgubbarna. Jag som skulle träffa Jessica i Kista, men så blev det inte. Ville inte riskera att hamna i ännu mer kö. Men jag vart så himla glad när jag tillslut kom hem.

Vid åtta åkte jag och älsklingen till Stefans-pappas-tjejs-son Johan (kanske heter låtsasbror? Hehe) och hans flickvän Anna i Råsunda. Stefan har precis sålt deras lägenhet och vi skulle dit och fika. Vi fick en helt underbart fin present av dem. Ett presentkort på Yasuragi i Hasseludden. Vi ska dit någon kväll riktigt Snart! Jag har verkligen suktat länge efter att få gå på spa. I Thailand kommer vi gå på massage ofta! Hehe sist vi var där gick vi varje dag i två veckor. Ibland tom två gånger per dag. Det kanske inte blir varje dag, men ofta om jag får bestämma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar