tisdag 24 november 2009

Tips på serier?


De avdammade gamla videobanden ni ser ovan började vi gå igenom igårkväll. Det tog lite tid innan vi hittade en fungerande videobandspelare. Det är Big Brother 2004, där Stefan var med. Han ska spela över till dvd, så vi kanske tar med de till Thailand och tittar där också. Vi ville inte (läs: jag) sluta titta igårkväll. Jag har ju inte sett det tidigare, så för mig är det roligare och bättre än vilka andra program som helst som går på tv just nu. Min älskling är ju världens snyggaste nu, men jeesees jag hade blivit blixtförälskad i honom på en gång om jag såg det när det väl gick. Det hela slutade med att vi kom i säng klockan 11. Annars ligger jag alltid senast klockan 22.00 i sängen på vardagarna. Sen ville jag inte sluta prata så vi somnade väl runt 12-halv 1. Men är ändå inte så farligt trött idag. Bilen startade imorse och jag mår allmänt bra! Så fick jag även ett sms av min älsklings Jessica och vi ska äta lunch idag. Det var så längesen. Buhu. Har saknat att gå på lunch med henne! Ännu en sak som gör dagen bra är att dagens lunch på Våg är "Nörtfärsbiff citrusbrässerade morötter, chevrésky & bulgur". Älskar deras biffar! De är i världsklass! Hehe. Ha en bra dag.

Föressten, någon som har tips på en annan bra serie som vi kan ta med oss till Thailand? Ge mig isf! Vi har redan kollat på Vänner så ni vet. Ska nog åka till Nacka Forum och titta, vet att de har jättemånga olika där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar